روزهای بهتر

به امید روزهای بهتر و لحظات ناب تر

روزهای بهتر

به امید روزهای بهتر و لحظات ناب تر

پر از حس عشقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

سلام یاران قدیمی و دوستان جدید 

امیدوارم توی این وبلاگ هم مثل وبلاگ قدیمی لحظات خوبی رو کنار هم سپری کنیم و دوستی های خوبی ایجاد کنیم .

نظرات 8 + ارسال نظر
مه مه شنبه 13 تیر 1394 ساعت 10:32

مبارکه عزیزم .خوشحالم که اومدی

سلام مه مه جان خوبی تو

باران سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 18:43 http://baranoali.blogsky.com

سلام شنای جونم
چقدر خوشحالم که مینویسی
منم تو این مدت که بلاگفاتو کما بود یک وبلگ تو بلاگ اسکای درست کردم. اینح هم دوستای خوبی پیدا کردم. از برگشتن تو هم خیلی خوشحالم

فدات شم دوست خوب و قدیمی من
کار خوبی کردی یادم باشه ادرست رو بذارم تو لینکدونیم هنوز دست به لینکام نزدم

مریم از شاهین شهر سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 18:36

سلام خوبی عریرم؟بالاخره بعد ار دو ماه برگشتی هر روز به وبت سر می زدم دیگه داشتم نگرانت می شدم خوشحالم برگشتییییییییییی

تقصیر من نبود بلاگفا مشکل داشت من به محض رفع مشکل اومدم خدمتتون
خوبی تو مریم ؟

majede سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 18:16

خوبم عزیزم..تو خوبی؟! همه چی رو به راهه؟
وای شنای باورت نمیشه روزای اول که بلاگفا قاتی کرده بود،من مث معتادا هر دقیقه تو وبت بودم..اصن ناخوداگاها..میدیدم اااا بازم سر از وبت در اوردم.همش میگفتم کی میشه باز شنای بنویسه و من کامنت بزارم..میگفتم خوبه حالش..قلبش چطوره..اوضاع زندگیش..این چن وقت یه لحظه هم از ذهنم بیرون نرفتی
واسه همین انقد ذوق زده ام از دوباره حرف زدنم باهات که میبینی خیلی پراکنده مینویسم

فدات بشم من مهربون
من خودمم عین مهتاد ها شده بودم و واقعا روزهای اول عبد و عبید بلاگفا شده بودم اما دیدم نمیشه که نمیشه منم بیخیالش شدم

صنم سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:55

سلام به شنای عزیزم

سلام صنم جان
خوش اومدی عزیزم

majede سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:39

خونه ی جدیدت مبارک باشه شنای جانم
چه تِم خوشگلیییی

فداتتتتتتتتتتتتت
ا خوشت اومد ؟
خیلی حس غریبی دارم خودم با اینجا اما خوب عادت میکنیم

majede سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:38

یه کم تا به خونه ی جدیدت عادت کنیم طول میکشه ولی خوبه که بازم هستیم پیش هم

سلام ماجده عزیزم خوبی دوستم ؟
خیلی خوش اومدی
دلم برات تنگ شده بود

هدیه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:37 http://madamkameliya.mihanblog.com

سلام شنای جونم, خوبی؟

سلام هدیه عزیزم خوبی تو وای چقدر از هم بی خبر بودیم
تو اولین کامنت گذار وبلاگمی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.