روزهای بهتر

به امید روزهای بهتر و لحظات ناب تر

روزهای بهتر

به امید روزهای بهتر و لحظات ناب تر

  تموم دیشب رو خواب به چشمم نیومده 

  سرمم بشدت درد میکنه گفتم بیام با شما حرف بزنم شاید حرفاتون بتونه حالم رو خوب کنه 

   افطاری مامانم به خوبی برگزار شد و تموم شد و من بازم زورم بهشون نمیرسه که ای پدر من ...مادر من 

    این افطاری پر طمطراقی که شما دارید میدید با این هزینه سرسام اور به یه مشت ادم پولدار و دست به دهن رسیده 

  هیچ فایده ای نداره و هیچ با روشی که ادعاش رو دارید نمیخونه این پول رو بدید به چند تا مستحق بخدا قسم که بهتر 

 اما ......................

  شب کلی از غذا ها رو پک کردن و مامانم داد به من که بدم به چند نفر از اشناهاش 

  همه توی ماشین من بود چون دانیال هم ماشین اورده بود توی خیابون برمیگشتیم و دانیال داشت از پشت میومد دیر وقت بود کنار یکی از خیابون های فرعی یه اقا رو دیدم که دراز شده توی سطل اشغال شهرداری و داره یه سری چیز برمیداره

  و در کمال تعجب نمیدونم چی پیدا کرد که گذاشت دهنش و جویدش 

  زدم روی ترمز و پیاده شدم  تموم غذا ها رو از جعبه عقب ماشین کشیدم بیرون و دادم بهش دانیال هم که فهمید اوضاع از چه قرار  به روش خودش کمکش کرد .

 و من خوشحال از اینکه بازم مثل پارسال نذری مامانم این ها رو با روش خودم حلال کردم .

 یه دوست دارم که چندین سال با هم دوستیم دختر خوبی و من دوستش دارم البته رفتارش چند سال اخیر یه تغییراتی کرده ولی کماکان ما دوستای خوبی هستیم .

  همون که من برای دخترش از المان سیسمونی میخریدم یادتونه ؟ 

این دوستم شوهر خیلی پولداری داره یعنی خونه چند صد متری و استخر و فلان و بسیار ............

  توی خونش 2 تا خدمتکار دائمی داره که چند وقت قبل گقت یکیشون دزدی کرده و منم پرتش کردم بیرون و فلان.......

  بهش گفتم  مطمئنی ؟ مگه خودت دیدی ؟ یا دوربین ها ثبت کردند ؟ گفت هیچ کدوم ولی من مظمئنم و فلان 

  من که فکرم مونده بود پیش اون اوضاع دوباره چند روز پیش ازش پرسیدم که گفت اره اون موضوع رو میگی اون طلا رو دخترم انداخته بود پشت رادیات اونروز شانسی پیدا کردیم 

  گفتم وای وای از خانمه معذرت خواستی گفت نه چه معذرتی مگه چیکارش کردم ؟ دست پلیسم ندادمش من فقط گفتم به فلان دلیل (دزدی) دیگه نیا اینجا 

  گفتم چیکار کردی ؟ تو غرور و شخصیت و کل وجود اون ادم و لجن مال کردی بعد میگی چیکار کردم ؟ برو تا توی زندگیت اتیش نیافتاده دلش و بدست بیار که هر چند قبول نکرد و کاملا خودش رو محق میدونست 

 دیروز اما دلیل سر درد من توی خونه همین دوستم بود.

  دیشب یه مراسم بزرگ برای مراسم احیاء گرفته بود 

 هر چقدر اصرار کرد من راضی نشدم برم من یه عادتی دارم اونم اینکه در مقابل اصرار شدید کم میارم یعنی یا تموم وجودم مخالف هستم ها ...اما دیگه از اصرار خسته میشم و برخلاف میلم راضی میشم .

دیشبم این طوری شد که من رفتم 

 با مراسم  مثلا مذهبی اش کار ندارم که عین عروسی بود همه ارایش کرده میز سلف سرویس خوراکی و دسر و فلان 

  لباس ها همه مناسب عروسی منتهی مشکی 

  تنها نشان مراسم مذهبی یه دعای خیلی کوتاه بود و بس 

  حرفم چیز دیگه است 

  با یکی دیگه از دوستان نشسته بودم و داشتیم صحبت میکردیم که یه خانم که وظیفه پذیرایی داشت گفت ببخشید ...خانم (دوستم) با شما کار داره توی اشپزخونه 

  از دوستانعذر خواهی کردم  و رفتم که یه سوال در مورد نحوه سرو یه شیرینی خاص بود که خوب داشتیم حرف میزدیم که یهو پای یکی از خدمتکارا لیز خورد و سینی از دستش افتاد که هیچی نشد و سینی خالی بود 

 ولی دوستم سرش داد شد و توهین کرد اونم سرخ شد و رفت پی کارش 

   خیلی ناراحت شدم و دیگه سر درد بدی گرفتم که تا همین الان هم با منه 

    واقعا دلم برای 18 سال دوستی میسوزه 18 سال عمری که یا هم سپری شد با هم بزرگ شدیم با هم عاشق شدیم و با هم ازدواج کردیم 

  وگرنه این دختر همون دختر معصومی نبود که من میشناختمش روحش داره کدر میشه فقط و فقط هم به خاطر تکیه بر پول 

  نمیدونم چی بگم نمیخوامم چیزی بگم 

  فقط میگم که :انسانم ارزوست.........................

 

مهتاب من دارم موضوع تو رو بررسی میکنم وقتی به یه نتیجه مشخص رسیدم حتما همین جا بهت اعلام میکنم .

خیلی فکرم رو درگیر کردی دختر 

نظرات 22 + ارسال نظر
لولو پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 13:03

کامنت بانو پرستو از دبی

اهان الان متوجه شدم یعنی خدمتکار یا خدمه

لولو دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 17:45 http://kachalakkhanoom.blogfa.com

مید یعنی چی؟ صرفا یک کنجکاویه از روی کامنت دوستتون که خوندم برای همین پرسیدم

مید ؟؟
نمیدونم والله
کدوم کامنت؟

mahtab چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 06:18

file:///C:/Users/Guest/Downloads/18.Mah-Asal-14Tir-18Ramezan-IranFilms.ir.mkv

lotfan bebinid.

مهتاب جان ارور میده عزیزم

ریحان سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 06:44

سلام ممنون عزیز،عزیزم منظورم این جمله بود که دل مهربونی داری، غلط املایی داشتم ببخشید، واقعا همیشه توی زندگیم سعی کردم قانع باشم ولی همیشه توی دلم گفتم اگه خیلی پولدار بودم حتما به اونایی که نداشتن کمک میکردم، اما وقتی از دوستتون گفتید با خودم میگم وای نکنه پول منو عوض کنه؟بعد یاد شما می افتم که پول عوضت نکرده، برای آرامش و خوشبختی روز افزون آرزو دارم

ادم ها پتانسیل خیلی کارها رو توی وجودشون دارند که فقط به وقت عمل مشخص میشه
شاید اون دوست من اگه هیچ وقت انقدر به پول نمیرسید الان یکی از مدافعان حقوق کارگران میبود

mahtab سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:03

salam.shoma barname mohamad arab mahe asalo didin??doost daram nazaretoono dar moredesh bedoonam.

نه متاسفانه چند روز ندیدم

پرستو از دبی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 01:35

سلام شنای عشق من ...میدونی واقعن هر کسی ظرفیت پول رو نداره..دیدن این صحنه ها خیلی دلگیره...یه بار با رضا رفته بودیم یه مال میخواستیم شام بخوریم خدای من ..اینجا که داشتن مید خیلی نرماله بخصوص اماراتیا...بعضی ها باهاشون مثل ادم رفتار میکنن ولی بعضی ها...خلاصه چشمت روز بد نبینه زنیکه با تو له هاش داشت غذا کوفت میکرد میدش اونطرف داشت به غذای اینا تگاه میکرد و اب دهن قورت میداد اینقدر گریه کردم براش غذا خریدم ولی تا خواستم بهش بدم زنیکه نزاشت و بلند شد از اونجا رفت...خیلی ناراحت کننده بود...

سلام مامان کوچولو خوبی ؟
پسلم خوبه ؟ پسر بود دیگه نه؟
عرب ها که دیگه هیچی

سمیه دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 19:19

سلام شنای جان.من وبلاگ های زیادی رو کنار وبلاگ تو دنبال میکنم.یه خصوصیت جالبی که وبلاگ تو داره و برام جالبه اینه که روزانه نویسی نمیکنی و اصلا دنبال حاشیه نیستی و پست هات،موضوعیه.به نظر من این سبک بهتره.در مورد دوستت هم پول حسابی،چشمهاشو به روی انسانیت بسته البته نمیخوام توهین کرده باشم.و این مسایل با صحبت کردن حل نمیشه مگه اینکه یه تلنگری دوستت رو به خودش بیاره و اون شاید یه امتحان سخت الهی باشه.

سلام سمیه جان
اخه اینکه بگم من امروز اینو خوردم و اینجا رفتم و این و خریدم چه فایده ای میتونه برای خواننده ام داشته باشه پس بهتر کمتر و گزیده تر حرف بزنم
حق با تو
ممنونم عزیزم

Pouran یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 21:19

Salam doste nazaninam, modatha bod mashghale baes shode bod barat payami nazaram, vali in post Mano por az boghz kard, por shodam az khatere haye Rozane talkhi ke har roz mibinim, vali besiar mahdod mitonim aksolamale moase dashte bashim, vaghean nemidonam adama chesh on shode engar dar tavahosh va mal parasti reghabat beyne shon rah oftade , yade ye sher az gorohe 4 tar oftadam ke asheghesham :peyda sho shole kon jane parvane ra omre Divane diri napayad. Khoshbakht va payande bash in

سلام پوران عزیز
کامنتت چشمم رو کور کرد خیلی فونتش ریز بود
ولی تا تهش خوندم ازت ممنونم دوست خوبم

majede یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 16:18

سرت بهتر شده شنای جانم؟

بهترم مهربونم

ریحان یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:59

سلام عزیز، خیلی وقته بهتون سر نزدم این وروجکای من نمیزارن، دل مهربونی داره که دعا میکنم همیشه پاک و پاک و پاک بمونه، برای هدایت دوستتون با دل پاکتون دعا کنید

سلام ریحان جان .خوبی تو؟
فدات

مه مه یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 08:16

-

عروس مار یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 07:31 http://ajvaj.blogfa.com

سلام
تعجبی نداره. وقتی از کوچکی جای مستحب و خوب رو برامون عوض کردن و یواش یواش با یه سیاست نرم تو مغزامون با میخ طویله فرو کردن، معلومه که هر کسی نمی تونه به همین راحتی راهش رو پیدا کنه که هیج، به گمراهی هم نرسه.
ور در این میون خدا نکنه که از کودکی بعضی از معضلات برای آدم مثل یه عقده بشه و نتونه با کمبودهاش کنار بیاد.
خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه

سلام عروس مارم خوبی تو؟
هر کسی از راه رسید شد معلم اخلاق و خواست به زندگیمون جهت بده هر ننه قمری
نتیجه اش میشه این یه مشت ادم مریض و عقده ای و پر از مشکلا ت روانی

ملیح یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 03:33

خیلی وبلاگت رو دوست دارم شنای جان
سالهاست میخونمت

لطف داری عزیزم
خوشحالم که خوشت میاد

ترمه شنبه 20 تیر 1394 ساعت 07:00

سلام امیدوارم سردردت بهتر شده باشه.ولی باور کن تا بوده همین بوده من همیشه میگم خدایا قبل از اینکه پول بده شعورشو بده.ولی میدونی عاملی که باعث میشه رفتارای این جور آدما بدتر بشه بادمجوون دور قابچینان که متاسفانه همیشه هستن .به امید روزی که همون انسان باشیم وبمونیم

سلام عزیزم ممنونم
درسته جنبه داشتن خیلی مهم که اکثرا افراد فاقد جنبه هستند
فقط کمی انسان بودن همه چی رو بهتر میکنه

ابر سفید شنبه 20 تیر 1394 ساعت 01:55

مرسی که هستی دوست عزیز،تا انسانهای مثل شما هستین دنیا هنوز زیباست،هنوز امیدی هست،مرسی

شما لطف داری منم یه ادمم پر از خطا مثل باقی ادم ها اما همه سعی ام به اینه که ادم بشم ....بهتر بشم
چه ای پی عجیب غریبی
از بچه های بالا هستی

نرگس شنبه 20 تیر 1394 ساعت 01:15

سلام ابجی خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم بلاگفا خراب شده بود.خوش او.مدی.افرین به تو قلب پاکی داری من مثل توام خیلی غصه ی دیگران رو میخورم.

سلام نرگسی
و این خصوصیت اخلاقی ادم رو نابود میکنه

من جمعه 19 تیر 1394 ساعت 21:39

با تموم حرفات موافقم امان از ما که ندیده و نشناخته دیگران رو قضاوت می کنیم مثل همین کامنت گزارت خوب به نظر من اگه نقدی به کسی داری می تونی محترمانه بهش بگی نه که وقتی جوابتو نگرفتی به هزار گناه متهمش کنی
در مورد دوستت نمی تونم در مورد اون قضاوت کنم اما در مورد زندگی خودم که در اوج خوشی غرور گرفت اما حالا می بینم که
که نردبان این جهان ما و منی است
عاقبت این نردبان افتادنی است
لاجرم هر که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست

ای بابا این جماعت با همه چی مشکل دارند من که دیگه عادت کردم حرفاشونم برام باد هواست به قول معروف کلاه خودشون رو سفت بچسبند باد نبره اگه خیلی زرنگ و همه چیز دان هستند
همچین در مورد من حرف میزنند که انگار منجم تشریف دارند اصلا نمیدونم از کجا این اطلاعات غلط رو دربیارن
چه شعر قشنگی
زندگی بازی های عجیبی داره دوستمم دیر یا زود میاد تو بازی کاش که بفهمه

majede جمعه 19 تیر 1394 ساعت 18:01

خسته نباشی شنای جان با این بدو بدو ها
از این بد رفتاری ها که علتش دید ارباب و رعیتی هست خیلی زیاده،مخصوصا تو این چند سال اخیر..هرکی پولدار تره خودشو به حق تر میدونه..نمیگم همه اینجورین که خودم استثناهاشو دیدم ولی خوب،جمعیت قابل توجهی این طورین که امیدوارم هرچه زودتر اوضاع بهتر بشه
دیگه،یه دمنوشی چیزی بخور سرت یکم اروم شه شنای جانم

فدات عزیزم
اره متاسفانه زیاد البته تقصیر اونی که میذاره باهاش اون رفتار بشه هم هست ها
میگن تا مظلومی نباشه ظالمی نیست .

زهرا...@ جمعه 19 تیر 1394 ساعت 17:45

سلام شنای جونم خوبی؟؟بعد اینهمه مدت منو یادت هست؟این روزا نشد سر بزنم و ی جورایی درگیر بودم ببخش عزیزم
درگیر ی عشق قشنگ و ی نامزدی ک حس میکنم از همه بیشتر بهم نزدیک الان
دوماهه نامزدم کردم شنایییییی
دوباره زود زود میام
دوستت دارم

سلام زهرا اااااااااااخوبی تو ؟
ا پس عروس شدی رفت پی کارش
خوشبخت بشی عزیزم
عید که اصفهان بودم یادت کردم گفت زهرا الان توی یکی از خونه های این شهر

ندا هسدم:) جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:30 http://fery73.blog.ir

شوهر من همیشه دعا میکنه خدایا اگر روزی بهم چیزی میدی ,جنبش رو بهم بهم بده!!
متاسفانه بعضیا ک بجایی میرسن خودشون رو گم میکنن و حتی یک درصد فک نمیکنند ک شاید شرایطشون عوض شه.......

حق داری
دنیای بدی شده ...ادم ها هم بد شدند و متاسفانه ملاک همه چیز پول شده .

نیاز جمعه 19 تیر 1394 ساعت 12:53 http://mydearboy.mihanblog.com

اخییییییییییییییییییی
فکر میکنم دوستت اصلا جنبه پولدار شدن رو نداشت ببخشیدا

نه خواهش میکنم
بابای خودش هم وضع مالی خوبی داشت ولی دیگه نه تا این حد

باران جمعه 19 تیر 1394 ساعت 10:23 http://baranoali.blogfa.com

سلام شنای عزیزم
با خوندن نوشته ت خیلی متاثر شدم
من همیشه معتقدم هر کسی ظرفیت پول داشتن رو نداره. خیلی ها با داشتن مقداری پول خودشون رو فراموش میکنن

سلام باران عزیزم ..دوست خوبم
اره حق با تو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.