روزهای بهتر

به امید روزهای بهتر و لحظات ناب تر

روزهای بهتر

به امید روزهای بهتر و لحظات ناب تر

   برنامه ماه عسل رو میبینید ؟

  من سالی  2 بار tv ایران رو از بایکوت درمیارم اولیش ماه رمضون و به خاطر این برنامه و دومیش عید نوروز و برنامه پایتخت 

 که امسال هر 2 تاش رو یک جا دارم 

هدفم هم نه ادعای روشن فکری و نه چیز دیگه ای فقط  عقاید خودم رو دارم برای تلویزیون نگاه نکردن 

 این روزها کلی حالم خوب میشه با دیدن این 2 برنامه 

این عباس اقا رو دیدین امروز ؟ من قبلا خونده بودم توی نت جریانش رو اما امروز خودشم دیدم 

دیدید چقدر ادم ساده ای بود ....خوش دل بود .....دیدید اون روحیه بکر روستایی رو توی وجودش نگه داشته هنوز .....دیدید ارتباطش رو با خدا 

حظ کردم ...انقدر با خداش رفیق بود که کیف کردم بچه ها منم با خدام خیلی دوستم 

  دوستی که قبلا توی این بعد نبود 

 با خدا رفیق باشین ..بهش اطمینان داشته باشید  ازش بخواید که واقعا تموم درها به روتون باز میشه 

   

 با اینکه روزه نمیگیرم ولی خوب نمیتونم خاطرات 20 و اندی سال رو یکجا پاک کنم هنوزم حال و هوای این ماه رو دوست دارم هنوزم دم افطار رو دوست دارم 

توی این ماه سعی میکنم بیشتر برم خونه بابام این ها فقط به عشق سفره افطار اون تلاش مامانم برای تهیه غذا با زبون روزه 

شیر برنج و اش رشته دعای دم افطار و بابام که با یک نون سنگگ داغ بیاد خونه و همه دوره سفره جمع بشند .

کاش هیچ وقت اجباری در کار نبود کاش عقاید رو عین میخ به زور فرو نمیکردند توی ذهنمون اون موقع شاید انقدر با خودم درگیر نمیشدم شاید انقدر با خودم توی چلنج نمیبودم .

 19 این ماه طبق کلاسیک هر سال مامانم افطاری داره و باز کی باید بدیو بدیو بکنه ؟ بعله شنای خانوم 

و 21 هم وعده افطاری خودم توی سرای سالمندان هستش 

 امیدوارم لحظات خوبی داشته باشیم با هم .

خوب شما ها چطورید خوشگل خانوم ها ؟ 

خوش میگذره ؟ گرما اذیتتون میکنه ؟ روزه چی؟ 

 امیدوارم روزهای خوبی در انتظارمون باشه 

از این به بعد هر 1 هفته در میون کتابی که خوندم و موزیکی که گوش دادم رو معرفی میکنم تا اگه خواستید شما هم لذت ببرید .

کتاب هفته: کنترل ذهن از خوزه سیلوا

موزیک هفته:http://www.ahangestan.in/23329_download-new-music-black-cats-ma-dota.html

 

نظرات 12 + ارسال نظر
تاتومریسم پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 01:00 http://daryayeabi67.blogsky.com/

منم با دیدن این برنامه منقلب می شم. دوست دارم شنای دلم واقعا برای خودت و پستات تنگ شده بود

لطف داری عزیزم

نیاز سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:56 http://mydearboy.mihanblog.com

سلام شنا جونم برنامه ماه عسل دیروز رو دیدی
وای من که از سر درد مردم هر روز بخاطر این برنامه سردرد میگیرم ولی بازم میبینم
به نظرت این خود ازاری نیست خواهر؟

نه این چند روز اصلا وقت نکردم
چرا واقعا منم خیلی غمگین میشم گاهی با دیدن اون برنامه
چرا و ما هم دچار مازوخیسم هستیم

fatima دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:17

به به سلام وصدسلام به شنای عزیز خوبی خانم گل خیلی دلم تنگیده بود
آخیش

سلام عزیزم
منم همین طور

مه مه دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 11:25

سلام شنای جون ودلم برای نوشته هات تنگ شده عزیزم . وقتی میام میبین پست جدید گذاشتی لبخند به لبم میاد . راستی چقدر زود گذشت انگار همین یکه ماه پیش بود داشتی در مورد افطاری مامان میگفتی . حجب بدو بدویی داشتی پارسال .زود بیا تعریف کن از افطاری . انشاله که قبول باشه و من رو هم دعا کن عزیزم .همیشه سالم و سرحال باشی .میبوسمت

سلام عزیزم
اره واقعا گذر عمر اینجوری ولی چون ما توی جریان مسیر رود هستیم خودمون متوجه نیستیم

[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 03:45

حرف زدن درواقع نشون دادن واقعیت به تو بی فایدست.چون واقعا برعکس همه تعریفهای قبلی از خودت انتقادپذیر نیستی.نگو که حرفات برام مهم نیس.که عصبانی نمیشدی اکر مهم نبود.اینم یه دونه برعکس حرفات.به هرحال ادم با کسی حرف میزنه که یه ذره کرنش از خودش در مقابل خقیقت نشون بده.نه کسی که راه خودشو تاخت میره....ببین من میدونم بعضی از دوستات از اول وبلاگت بودن وخارج هم همو دیدید.منظورت همون پرستو هست.عزیزجان گفتم اکثرا.دقت کردی.نگفتم صددرصد.حالا من بی انصاف تر قضاوت کردم درباره تو یا تو درباره من.....به هرحال این حرفها رو گوشه ذهنت نگه دار وحداقل از این به بعد هرقت خواستی باز تو عالم مجازی اخلاقهای خوبت سیر کنی یه رجوعی کن تا وارد واقعیت بشی....اینهمه خودبزرک بینی وخودبرتربینی اصلا پسندیده نیست.من دشمن تو نیستم.واقعا واقعا یه خواننده خاموشه از وبت دلزده هستم که خواستم روشنت کنم....

باشه قهرمان تو رسالتت رو که همانا روشن کردن من و باز کردن چشم من به حقیقت بود انجام دادی .الانم حتما میری وبلاگ های دیگه رو میگردی و افراد گمراه رو پیدا میکنی و چشمشون رو رو به حقیقت باز میکنی ؟؟ اره؟؟
واقعا چرا؟ افرادی مثل تو برای من جالب هستند دوست دارم از نزدیک ببینمتون واقعا چی باعث میشه ادم سرش رو تا گردن فرو ببره توی زندگی دیگران و نظر بده
من برخلاف تو فکر میکنم بزرگترین رسالت من شناخت خودم هستش من مثل شما ذره بین دستم نگرفتم روی ایرادات مردم من توی خودم کنکاش میکنم و سعی بر برظرف کردن ایراداتم تا خودم رو به کمال برسونم.
واقعا فکر کردی من شما رو دشمن خودم میبینم؟
باید بگم که من برای عشق و حتی نفرت ورزیدن توی دنیای واقعی خودم خیلی گزینشی کار میکنم و چون معتقدم نفرت و دشمنی هم یه حس مثل عشق و افور زیادی لازم داره و من هیچ وقت هیچ ادمی رو انقدر با ارزش نمیدونم که ازش متنفرم بشم و احساسات منفی رو وارد زندگی خودم کنم
شما برای من هیچی نیستید چون اصلا من شما رو نمیشناسم .
چه جوری میتونم وقتی ادمی رو نمیشناسم دشمن خودم یا خیر خواه خودم بدونم ؟ دراخر حرفام باید بگم که :
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

[ بدون نام ] یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:59

اخه اگه داشتی مشکلی نبود.بحث اینه که از یه خصلت خوب حرف میزنی بعدشم میگی من دارم اما بعدها تو حرفات تو واکنشهات مشخص میشه که گاها کاملا برعکس اون خصلت رو داری .اره اینجا وب تو هست تو هم قسمت نظرات رو باز گذاشتی برای تبادل نظر.قرارکه نیست همه ازت تعریف کنند تا عصبانی نشی یا این قضیه تعلق وب زیرسوال نره.تا بحال فکر کردی که چرا اکثر کامنت گذارهات جدیدا.قدیمی کم داری.واقعا با این اخلاقت مردم رو دلزده میکنی.من اینا رو بهت میگم که در جریان خودشناسیت قراربگیری.چون دنبال این مدل برنامه ها هستی اما متاسفانه از اونم قمپزش رو خوب یاد گرفتی.در واقع چندان هم خودت رو نمیشناسی...ببین میتونی اصلا این کامنت رو تایید نکنی.اصلا مهم نیست.لطفا یه ذره به حرفام فکر کن یه دوتا از حرفات رو تو دوباره بخون

بعله قسمت نظرات باز برای تبادل نظر اما اینی که شما میگی نظر شخصی شما بر اساس واقعیت نیست یه سری نتیجه گیری ذهنی هستش که صرفادرست هم نیست .
چه جوری انقدر راحت میتونید بگید من خودم رو میشناسم یا نه ؟اصلا شما در جایگاهی نیستید که در مورد شخص شخیص من نظر بدید اونم بر اساس نتیجه گیری های خودتون .اصلا مگه شما منو چقدر میشناسید ؟اصلا شما از مت چی میدونید؟اصلا خود شما کی هستید؟ببین خواننده عزیز من خودم رو خوب میشناسم خوب هم میدونم از زندگیم چی میخوام خودم رو هم خیلی دوست دارم پس نظر هر ننه قمری که صرف خوندن ۴ تا پست در مورد من نظر میده و منو به کنکاش میکشه برای من اهمیتی نداره من میخونم نظراتتون رو اما ۱ثانیه بعد فراموش میکنم اصلا من شما و امثال شما رو منبع خوبی برای خود شناسی خودم نمیدونم چون اطلاعاتتون از من کم و شناختتون صفر و انصافتون هم کم
در مورد دوستان قدیمی هم باید بگم من دوستانی دارم که از روز اول وبلاگ نویسیم با من هستن و من چه در اینجا و چه خارج از اینجا باهاشون در ارتباطم
پس نتیجه میگیریم که بقیه حرفاتونم مثل این حرفتون باد هواست و به قولی همین جوری یه چیزی میپرونید دیگه

ترمه یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:05

سلام عزیزم.نذرتون قبول باشه .التماس دعا دارم.راستی موزیک باز نمیشه

سلام ترمه جان
باید دانلود کنی
ادرس رو توی ادرس پار کپی کن و دانلود کن .

ندا هسدم:) یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 13:01 http://fery73.blog.ir

سلام شنای خوبی؟؟؟؟؟
واااای اون قسمت معرفی اهنگ و کتاب عالیه
راستی برنامه خندوانه رو هم من بهت پیشنهاد میکنم.از شبکه نسیم پخش میشه!! تونستی یه بار ببین....مخصوصا جناب خانو

سلام ندا جون من خوبم تو خوبی؟
اونو ندیدم اصلا ولی میبینم مرسی

majede یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 12:44

فدای تو عزیزم..خوبم...

فاطی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 08:52

منم ماه عسل رو می بینم برنامه دیروز که خیلی خوب بود. حرفهای عباس که خیلی به دلم نشست.
شنای جون متوجه منظورت نشدم که گفتی کاش عقاید رو عین میخ تو ذهنمون فرو نمیکردن
من خودم روزه رو خیلی دوست دارم اگرهم ببینم نمیتونم روزه بگیرم نمی گیرم کمااینکه سالهای قبل به خاطر ناراحتی معده خیلی از روزه هام رو خوردم ولی امسال خداروشکر دارم خوب پیش میرم. روزه واجب شده برای اینکه بدن سالم بشه حالا اگه قرار باشه بیشتر بدنمون رو از بین ببریم بخاطر یه سری تعصب اصلا ارزش نداره.
تو افطاری هات برا ماهم دعا کن.
راستی شنای جون از نورا خبر نداری؟

اره خیلی خوب حرف میزد .
نه خبر ندارم از نورا خیلی وقت ننوشته

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:28

میشه از یک خصوصیت اخلاقی مثبت حرف بزنی وبعد از سخنرانی بلندبالات نگی منم این خصوصیت رو دارم...نه واقعا میشه.لطفا برو پست هات رو بخون تا (اگه نخوایم بگیم خودشیفتگی هست) در جریان این توهماتت قرار بگیری.یه چیز دیگه.....

نه نمیشه
برای اینکه اینجا وب من و من از خودم دارم مینویسم و این خصوصیت خوب رو هم دارم و دوست دارم با صدای بلند جار بزنم تو مشکلت چیه ؟
خود شیفتگی من؟
اوکی از نظر تو من خود شیفته و نارسیسم هستم عقیده ات محترم اما برای خودت و برای من ذره ای اهمیت نداره پس لطفا برای خودت نگهش دار اوکی؟

majede شنبه 13 تیر 1394 ساعت 20:36

اره شنای جون..من تو سال،فقط برنامه ماه عسل و میبینم..
خیلییم دوسش دارم..اصلا میدونی دم اذان خیلیی میچسبهه
هوا که وااییی خیلی گرمه..الان اینه نمیدونم وسطای مرداد چی میشه

اره مخصوصا امروزی رو خیلی دوست داشتم
خیلی گرم شده کولر هم جوابگو نیست
خوبی تو خوشگلم ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.